Την εποχή του Internet και των Smartphones, αφήνετε την τύχη της επιχείρησής σας σε μία ταμειακή μηχανή;

Την εποχή του Internet και των Smartphones, αφήνετε την τύχη της επιχείρησής σας σε μία ταμειακή μηχανή;

Το Internet, έχει αλλάξει τα πάντα στη ζωή μας. Επικοινωνούμε διαρκώς, διασκεδάζουμε διαφορετικά, έχουμε πρόσβαση σε νέα, ειδήσεις, πληροφορίες και δεδομένα κάθε στιγμή.


Δε ζούμε στιγμή χωρίς το Smartphone και το Tablet μας. Η τεχνολογική ανάπτυξη, ειδικά τα τελευταία χρόνια, έχει αλλάξει ριζικά και κάθε επαγγελματικό χώρο. Δεν θα μπορούσαν λοιπόν οι εξελίξεις να μην επηρεάσουν σημαντικά και τον τομέα της τιμολόγησης και γενικότερα της εμπορικής διαχείρισης.


Εδώ όμως δεν μιλάμε για απλή ανανέωση, αλλά για ουσιαστικές ρυθμίσεις που πραγματικά μπορούν να αναβαθμίσουν και να δώσουν το κάτι παραπάνω σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα λιανικής πώλησης.


Συζητάμε για οφέλη πραγματικά εντυπωσιακά. Ποιος δεν θα ήθελε, ακόμα και αν η επιχείρησή του είναι πολύ μικρή να μπορεί να οργανώνει το απόθεμά του, να έχει την εικόνα της αποθήκης του ανά πάσα στιγμή  ή να έχει αναλυτικά στοιχεία από τις αγορές του με το πάτημα ενός κουμπιού; Πόσο χρήσιμο θα ήταν να γνωρίζει τους πελάτες του και να τους επιβραβεύει; Κι όλα αυτά από το κινητό του, όποτε το θελήσει, όπου κι αν βρίσκεται.


 
To Q-Zone, δίνει τη λύση


Το Q-Zone, είναι μία ολοκληρωμένη, 100% συνδρομητική εφαρμογή Εμπορικής Διαχείρισης που αλλάζει τα δεδομένα στο τρόπο συναλλαγών. Αποτελεί την απόδειξη ότι κάτι μπορεί να είναι καινοτόμο, αλλά παράλληλα οικονομικό, εύκολο στη χρήση και ακόμα πιο απλό στην υλοποίηση του.


Από το μικρό κατάστημα με ένα ταμείο, το πολυκατάστημα με πολλαπλά ταμεία και θέσεις εργασίας, μέχρι το δίκτυο καταστημάτων με πολλές αποθήκες, το e-shop ή την επιχείρηση που συνδυάζει φυσική και ηλεκτρονική παρουσία, το Q-Zone, παρέχει την ιδανική λύση διαχείρισης.


Διαθέτει τα απαραίτητα διαπιστευτήρια προερχόμενο από την κορυφαία διεθνή πλατφόρμα της ERPLY, που χρησιμοποιείται σήμερα από περισσότερες των 100.000 επιχειρήσεων και 300.000 χρηστών παγκοσμίως, ενώ ταυτόχρονα είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς.


Το Q-Zone καλύπτει όλες τις προδιαγραφές και ανάγκες μίας σύγχρονης επιχείρησης, παρέχοντας πολλαπλά πλεονεκτήματα:
•    Λειτουργία με μηνιαία συνδρομή, ανά ταμείο και υποκατάστημα με πολύ χαμηλό κόστος
•    Πολύ απλή υλοποίηση και εύκολη χρήση
•    Χωρίς απαιτήσεις εγκατάστασης
•    Δυνατότητα για έλεγχο και πρόσβαση στα δεδομένα της επιχείρησης οποιαδήποτε στιγμή,  μέσω του κινητού/tablet/υπολογιστή
•    Υποστήριξη κεντρικής διαχείρισης αποθήκης
•    Πολλαπλές δυνατότητες διαχείρισης πελατών
•    Δυνατότητα επιβράβευσης πελατών/εφαρμογή loyalty
•    Πλήθος αναφορών (reporting)
•    Διασύνδεση με POS πιστωτικών καρτών
•    Online και Offline λειτουργία


Η αξία που μπορεί να αποκομίσει κάποιος από μια εφαρμογή όπως το Q-Zone είναι η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στον ανταγωνισμό αλλά και ο νέος πιο αποτελεσματικός τρόπος διαχείρισης μιας επιχείρησης.


«Προτείνω ανεπιφύλακτα το Q-Zone για δύο πολύ σημαντικούς λόγους: πληρώνεις πολύ λίγα σε σχέση με πόσα πράγματα κερδίζεις και η τεχνική υποστήριξη είναι άψογη», αναφέρει η Μαρία Λάγιου, Ιδιοκτήτρια ΛΑΓΙΟΥ SUPER MARKET.


Μάθετε περισσότερα στο www.Q-zone.gr και ζητήστε demo δωρεάν για 1 μήνα.